3 tips til erhvervsflytning

Står din virksomhed til at skulle rykke lokaler, kan dette være en væsentlig opgave at foretage sig. Det handler jo om at ikke gå ned på produktionen. En flytning kan sagtens tage længere tid end forventet og kan med fordel derfor planlægges i god tid inden, for at netop undgå de store forstyrrelser på produktiviteten. At have en solid plan klar til dagen kan være det der udgør en succesfuld flytning, og vil helt klart gavne din virksomhed rigtig meget. Vi kigger derfor i denne artikel på 3 ting man kan sørge for at have styr på, inden og imens din erhvervsflytning foregår. 

 

Indretning

En rigtig god ide er at sørge for at have kigget på plantegningerne et godt stykke tid inden flytningen sker. På denne måde kan man undgå at man på dagen ikke helt har styr på hvem og hvad der skal stå hvor. Derfor kan man med fordel allerede et godt stykke tid inden begynde, at indrette lokalerne i forhold til tegningerne. På denne måde kan man videregive denne information til flyttemændene så alle ting kommer på deres plads fra start af.

 

Nedpakning

Start med at pakke de ting ned som ikke er livsnødvendige for virksomheden i god tid, på denne måde kan man mindske tiden flyttemændene skal bruge på at flytte tingene. Hermed kan man også få et større overblik af de ting der skal flyttes og hvornår. Det kan være små ting man starter med, men så længe man går i gang i god tid, kan det kun øge dens effektivitet.

 

Det nødvendige

Sørg for at vide hvilke ting der absolut er nødvendige for at virksomheden kan fortsætte sin produktivitet. Det kan være at nogle maskiner til produktionen eller computere til at dokumentere er vigtige, og kræver derfor at skulle være noget af det første der flyttes.

Vær den første til at kommentere dette indlæg

Skriv en kommentar

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*